Pistáciový cheesecake

Skvelý recept, aj pre silovejšie športy – CrossFit, Silový tréning, Resistance tréning, atď…

Čas prípravy                                       Nutričná hodnota na 1 porciu    

    3 hodiny                                                           440 KCAL

                                                                             50g sacharidov

                                                                             23g proteínov / bielkovín

                                                                             17g tuku

Ingrediencie:

25 g pistáciové oriešky                    2 listy želatíny

4 dlhšie piškóty                                šťava z 1 limetky

15 g margarínu                                200 g tvarohu (nízkotučný)

Príprava: 

Posekajte veľmi najemno orechy a piškóty, zmiešajte spolu s roztopeným margarínom. Lyžicou celú zmes utlačte v okrúhlej forme. Dajte do chladničky a nechajte stuhnúť. Namočte želatínu vo vode. Zahrejte limetkovú šťavu s dvoma polievkovými lyžicami vody. Želatínu (len želatínové listy) preložte do limetkovej šťavy a nechajte rozpustiť. Pridajte tvaroh a dobre premiešajte. Tvarohovú zmes dajte na orechy, vložte opäť do chladničky a nechajte stuhnúť.

Dobrú chuť…

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Facebook